01 77 574 76 (pon - pet 8.00 - 17.00) 01 77 574 76 (8.00 - 17.00)

Savjeti
0
Za besplatnu dostavu ostaje 9999,- kn
Meni

Reklamacije

Aktuálně v magazínu


Kategorija

Datum: 26.10.2018

Jamstvo i reklamacije

Jamstvo počinje na dan kada potrošač preuzme proizvod. Roba ima 24-mjesečno jamstvo, poput kupovine u klasičnoj trgovini. Prodavač je odgovoran za sve nedostatke proizvoda koji su prisutni pri preuzimanju od strane kupca ili za sve nedostatke koji se pojave tijekom jamstvenog razdoblja. Međutim, ne tiče se nedostataka nastalih neodgovarajućim ili neprikladnim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjem. Prilikom pranja i čišćenja rublja pridržavajte se simbola za pranje koje je prodavač naveo na etiketi.

Reklamaciju je moguće podnijeti poštom. Troškove dostave proizvoda do nas snosi korisnik, dostavu natrag korisniku snosimo mi. Proizvod dobro spakirajte koristeći ambalažu koja je sukladna prirodi robe, kako pri transportu ne bi došlo do oštećenja proizvoda. Uvijek je potrebno priložiti opis nedostatka i ispunjeni reklamacijski obrazac (donji dio potvrde o isporuci), kao i kontakt na sebe. Svaku reklamaciju rješavamo bez nepotrebnog odlaganja, te o njenom tijeku obavještavamo korisnika.

Za detaljnije informacije o tome kako postupati pri vraćanju/zamjeni robe, pogledajte ovdje.


Newsletter

Želite li dobivati vijesti? Prijavite se na newsletter i osvojite 200 kn

Uređivanje, odjava