Savjeti Zamjena i povrat

Vaša košarica je prazna

To bi bila šteta. Dodajte nešto iz Omiljenih ili bacite pogled na naše Novitete.

Reklamacije

Aktuálně v magazínu


Datum: 26.10.2018

Reklamacija

Zahtjev za nedostatak možete podnijeti putem obavijesti o reklamaciji. Ne smiju vam nedostajati vaši identifikacijski podaci, opis nedostatka ili kako se on očituje, kao i podaci o tome kako želite da riješimo nedostatak.


Zajedno sa obavijesti o reklamaciji priložite dostavnicu ili broj narudžbe.


Reklamirane proizvode prijavite kako biste spriječili daljnju štetu tijekom transporta i pošaljite je zajedno s obaviješću o reklamaciji na adresu Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ J.D.O.O, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar.

Često postavljana pitanja

Koliko traje jamstvo na vaše proizvode?
Dajemo 24-mjesečno jamstvo za sve proizvode koje započinje danom primitka pošiljke. Kao prodavač, odgovorni smo za sve nedostatke koje roba ima kad ih kupac preuzme ili se pojave tijekom jamstvenog razdoblja. Jamstvo ne pokriva defekte uzrokovane nepažnjom ili nepravilnim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjima. Stoga, prilikom pranja i čišćenja rublja, pridržavajte se simbola za pranje koje je proizvođač označio na naljepnici.
Kako mogu podnijeti reklamaciju?
Proizvode nam možete poslati na reklamaciju putem prijevoza po vašem izboru. Molimo da dobro zapakirate navedeni proizvod kako se ne bi dalje pogoršavao tijekom transporta. Pošiljci dodajte otpremnicu i opis defekta. Zatim pošaljite paket na Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ JDOO, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar. Obavijestit ćemo vas o napretku vaše reklamacije. A ako vam vratimo zamijenjen proizvod, naravno da ćemo platiti poštarinu.
Gdje mogu saznati u kojoj je fazi moja reklamacija?
Obradit ćemo vašu reklamaciju u roku od 30 dana od primitka pošiljke i o napretku ćemo vas obavijestiti e-mailom. Ako želite znati status svoje reklamacije ili sumnjate je li nam vaša pošiljka uredno stigla, kontaktirajte nas na 01 77 574 76 ili nam pošaljite e-mail na info@astratex.hr.
Moja roba je neispravna, ali je već oprana. Mogu li ju još uvijek reklamirati?
Da, možete. Reklamacije se odnose na sve nedostatke koje otkrijete tijekom jamstvenog razdoblja od 24 mjeseca. Čak i u ovom slučaju, proizvode nam možete poslati, kao što je gore opisano.