Aktuálně v magazínu
Datum: 26.10.2018
Sve o shoppingu
Reklamacije i povrat
Zamjena i povrat
Dovoljno vremena za isprobavanje
Besplatna dostava nove robe
Novac odmah za sljedeću kupnju
Trenutna rezervacija
Reklamacije
Zahtjev za nedostatak možete podnijeti putem obavijesti o reklamaciji. Ne smiju vam nedostajati vaši identifikacijski podaci, opis nedostatka ili kako se on očituje, kao i podaci o tome kako želite da riješimo nedostatak.
Zajedno sa obavijesti o reklamaciji priložite dostavnicu ili broj narudžbe.
Reklamirane proizvode prijavite kako biste spriječili daljnju štetu tijekom transporta i pošaljite je zajedno s obaviješću o reklamaciji na adresu Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ J.D.O.O, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar.
Često postavljana pitanja
- zahtijevati otklanjanje nedostatka isporukom novog predmeta bez nedostatka ili isporukom predmeta bez nedostatka, osim ako je to nesrazmjerno zbog prirode nedostatka,
- zahtijevati uklanjanje nedostatka popravljanjem stvari,
- zahtijevati razumni popust od nabavne cijene,
- odustati od ugovora.
- se predmet prodaje po nižoj cijeni za nedostatak za koji je dogovorena niža cijena,
- ako je habanje proizvoda uzrokovano normalnom uporabom,
- ako je to rabljeni predmet i nedostatak koji odgovara stupnju upotrebe ili habanja koji je predmet imao kad ga je kupac preuzeo,
- ako je prirodno uništeno.