01 77 574 76
Meni

Reklamacije

Aktuálně v magazínu


Datum: 26.10.2018

Kako podnijeti reklamaciju?

Čak i ako pažljivo odaberemo proizvode za vas od provjerenih dobavljača, ona može imati nedostatak koji nije uzrokovan vašom krivicom. U tom slučaju reklamirajte proizvode. Niže ćete pronaći odgovore na pitanja koja nam najčešće postavljate u vezi sa reklamacijom.

Koliko traje rok za reklamiranje proizvoda?

Kao prodavač smo odgovorni za nedostatke (čak i one skrivene) koji se pojave na kupljenom proizvodu u roku od 24 mjeseca od datuma primitka. Međutim, to mora biti nedostatak koji je proizvod već imao pri preuzimanju.

U kojim situacijama ne preuzimamo odgovornost za nedostatke?

Ne odgovaramo za nedostatak ako:
  • se predmet prodaje po nižoj cijeni za nedostatak za koji je dogovorena niža cijena,
  • ako je habanje proizvoda uzrokovano normalnom uporabom,
  • ako je to rabljeni predmet i nedostatak koji odgovara stupnju upotrebe ili habanja koji je predmet imao kad ga je kupac preuzeo,
  • ako je prirodno uništeno

Na što imam pravo ako otkrijem ozbiljni nedostatak na proizvodu?

U slučaju nedostatka uzrokovanog bitnim rušenjem ugovora, imate pravo:
  • zahtijevati otklanjanje nedostatka isporukom novog predmeta bez nedostatka ili isporukom predmeta bez nedostatka, osim ako je to nesrazmjerno zbog prirode nedostatka,
  • zahtijevati uklanjanje nedostatka popravljanjem stvari,
  • zahtijevati razumni popust od nabavne cijene,
  • odustati od ugovora.

Na što imam pravo ako proizvod ima samo manje nedostatke?

Ako je nedostatak nastao rušenjem ugovora, imate pravo zatražiti uklanjanje nedostatka ili razumni popust na kupovnu cijenu. Čak i u slučaju otklonjivog nedostatka, imate pravo zatražiti isporuku novog proizvoda ili pravo odustati od ugovora, čak i ako se nedostatak više puta očituje nakon popravka ili u slučaju velikog broja nedostataka.

Kako mogu podnijeti reklamaciju proizvoda?

Zahtjev za nedostatak možete podnijeti putem obavijesti o reklamaciji. Ne smiju vam nedostajati vaši identifikacijski podaci, opis nedostatka ili kako se on očituje, kao i podaci o tome kako želite da riješimo nedostatak. Zajedno sa obavijesti o reklamaciji priložite dostavnicu ili broj narudžbe.

Reklamirane proizvode prijavite kako biste spriječili daljnju štetu tijekom transporta i pošaljite je zajedno s obaviješću o reklamaciji na adresu Packeta International s.r.o - HR pošta 963 87 359, Stancija Kaligari 3, 52440 Poreč.

Koliko traje obrada reklamacije?

Nakon primitka obavijesti o reklamaciji, e-mailom ćemo odmah potvrditi da smo zaprimili reklamirane proizvode. Bilo koju reklamaciju rješavamo bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana. Obavijestit ćemo vas o  napretku.

Daljnje informacije o vašim pravima i postupku za reklamaciju možete pronaći na https://www.astratex.hr/opci-uvjeti-poslovanja/



Newsletter

Želite li dobivati vijesti? Prijavite se na newsletter i osvojite 200 kn

Uređivanje, odjava