01 77 574 76
Meni

Često postavljana pitanja

Aktuálně v magazínu


Datum: 26.10.2018

Što nas često pitate?

Odaberite kategoriju koja vas zanima i pročitajte odgovore na najčešće postavljana pitanja.

STATUS I DOSTAVA NARUDŽBE
Nisam dobio/la potvrdu narudžbe. Kako da znam da je sve u redu?
Nakon završetka svake kupnje vam automatski šaljemo e-mail s potvrdom narudžbe. Ako i dalje niste dobili e-mail ili niste sigurni je li narudžba bila uspješna, obratite se našoj korisničkoj podršci na info@astratex.hr ili na telefonski broj 01 77 574 76.
Plaćanje kreditnom karticom nije uspjelo. Što učiniti?
Na uplatu se možete vratiti kasnije. Nakon završetka narudžbe smo vam poslali smo vam e-mail s potvrdom primitka narudžbe. Sadrži i link koji vas vraća na checkout i omogućuje vam plaćanje. Ako ste kod nas stvorili korisnički račun, također možete izvršiti plaćanje sa popisa svojih narudžbi nakon prijave.
Kako točno mogu znati kada će paket stići?
Čim predamo pošiljku s vašom narudžbom prijevozniku, poslat ćemo vam informativni e-mail s brojem dostave pošiljke. Na web stranici odabranog prijevoznika putem interneta možete pratiti gdje se nalazi vaša pošiljka i kada će vam je dostavljač dostaviti.
Što trebam učiniti ako je paket oštećen?
Ako pošiljka pokazuje znakove mehaničkih oštećenja prilikom isporuke, nemojte je prihvatiti. Ako je moguće, otvorite ju u prisutnosti poštara ili dostavljača i provjerite njegov sadržaj. Ako nešto nije u redu, odmah reklamirajte paket. Ako prihvatite pošiljku i kasnije otkrijete štetu, prijevoznik možda više neće prihvatiti vašu reklamaciju.
POPUST KODOVI I POKLON BONOVI
Što je popust kod i čemu služi?
Zahvaljujući kodu za popust, koji se sastoji od nekoliko slova i brojeva, možete uštedjeti prilikom kupnje u našem e-shopu. Da biste primijenili popust, unesite kod za popust u odgovarajuće polje u košarici. Kada upotrebljavate kod, cijena proizvoda u košarici će se smanjiti za određeni postotni popust ili fiksni iznos.
Gdje mogu ostvariti kod za popust?
Kodove za popuste objavljujemo u sklopu promocija na našoj web stranici i društvenim mrežama ili ih šaljemo kupcima u sklopu redovite distribucije e-mailom. Zbog toga se isplati pretplatiti na naš newsletter. Kod za popust na proizvode iz naše ponude možete dobiti i kao zahvalnost za kupnju u našim partnerskim e-shopovima, na shopping događajima u organizaciji lifestyle magazina ili putem influencera s kojima surađujemo.
Što je poklon bon i čemu služi?
Poklon bon služi kao kredit za kupnju u našem e-shopu. Može biti u tiskanom ili elektronskom obliku i iznos naveden na njemu će se odbiti od vrijednosti vaše kupnje. Poklon bon uključuje jedinstveni kod koji možete koristiti u košarici pri kupnji. Vrijednost bona je nedjeljiva, pa je stoga potrebno primijeniti cjelokupan iznos u jednoj narudžbi. To u praksi znači da će se, ako odaberete proizvode po cijeni nižoj od vrijednosti bona, izgubiti preostala sredstva. A to bi bila šteta, pa je uvijek bolje jednostavno nadoknaditi cijenu.

U jednoj narudžbi se može koristiti najviše 5 poklon bonova.
Mogu li upotrijebiti kod za popust za kupnju poklon bona?
Nažalost, kod kupnje poklon bona nije moguće primijeniti popust kod.
Gdje mogu iskoristiti kod za popust i poklon bon?
Polja za primjenu popust koda i i poklon bona ćete pronaći u 1. koraku košarice. Unesite ili zalijepite kod u odgovarajuće polje, a zatim pritisnite gumb "primijeni". Možete koristiti samo jedan popust kod po narudžbi. Popust kodovi i poklon bonovi vrijede ograničeno vrijeme i više nisu aktivni nakon određenog datuma. Prilikom vraćanja ili reklamacije proizvoda, valjanost popust koda ili poklon bona se ne obnavlja.
Mogu li upotrijebiti kod za popust ili poklon bon za snižene proizvode ili novosti?
Neke popust kodove možete koristiti za naš čitav asortiman. Međutim, ostali se odnose samo na odabrane vrste proizvoda, ne mogu se koristiti za proizvode s popustom i novosti ili vrijede samo od određene količine. Na grafiku u koju je ugrađen uvijek možete pronaći određena pravila i valjanost koda. Poklon bon možete koristiti za naš čitav asortiman bez ograničenja.
Shvatio/la sam da imam kod za popust tek nakon završetka narudžbe. Što sada?
U tom slučaju kontaktirajte našu korisničku podršku na 01 77 574 76 ili e-mailom na info@astratex.hr. Ako još nismo spakirali i poslali vašu narudžbu, naši operateri će vam vratiti popust. To znači da što se prije sjetite koda, to bolje. Međutim, po narudžbi možete koristiti samo jedan kod za popust.
PICK UP POINT I TRGOVINA
Imate li mjesto preuzimanja u Zagreb ili nekom drugom velikom gradu?
Trenutno nemamo mjesto preuzimanja u Zagreb ili bilo kojem drugom većem gradu.
Ima li Astratex i fizičku trgovinu?
Klasičnu trgovinu nažalost nemamo.
REKLAMACIJA
Koliko traje jamstvo na vaše proizvode?
Dajemo 24-mjesečno jamstvo za sve proizvode koje započinje danom primitka pošiljke. Kao prodavač, odgovorni smo za sve nedostatke koje roba ima kad ih kupac preuzme ili se pojave tijekom jamstvenog razdoblja. Jamstvo ne pokriva defekte uzrokovane nepažnjom ili nepravilnim rukovanjem ili mehaničkim oštećenjima. Stoga, prilikom pranja i čišćenja rublja, pridržavajte se simbola za pranje koje je proizvođač označio na naljepnici.
Kako mogu podnijeti reklamaciju?
Proizvode nam možete poslati na reklamaciju putem prijevoza po vašem izboru. Molimo da dobro zapakirate navedeni proizvod kako se ne bi dalje pogoršavao tijekom transporta. Pošiljci dodajte otpremnicu i opis defekta. Zatim pošaljite paket na Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ JDOO, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar. Obavijestit ćemo vas o napretku vaše reklamacije. A ako vam vratimo zamijenjen proizvod, naravno da ćemo platiti poštarinu.
Gdje mogu saznati u kojoj je fazi moja reklamacija?
Obradit ćemo vašu reklamaciju u roku od 30 dana od primitka pošiljke i o napretku ćemo vas obavijestiti e-mailom. Ako želite znati status svoje reklamacije ili sumnjate je li nam vaša pošiljka uredno stigla, kontaktirajte nas na 01 77 574 76 ili nam pošaljite e-mail na info@astratex.hr.
Moja roba je neispravna, ali je već oprana. Mogu li ju još uvijek reklamirati?
Da, možete. Reklamacije se odnose na sve nedostatke koje otkrijete tijekom jamstvenog razdoblja od 24 mjeseca. Čak i u ovom slučaju, proizvode nam možete poslati, kao što je gore opisano.
ZAMJENA PROIZVODA
Je li moguće zamijeniti kupljene proizvode?
Da naravno. Ako vam jedan od proizvoda nije odgovarao kako želite, a želite ga zamijeniti, imate 30 dana za zamjenu nakon primitka paketa. Dobro spakirajte proizvode koje vraćate i pošaljite ih zajedno s otpremnicom na adresu našeg skladišta Astratex.hr, BELLUS PEDIĆ JDOO, Zrinsko Frankopanska 30, 23000 Zadar. Za jednostavnu i brzu zamjenu preporučujemo upotrebu online usluge zamjene i povrata proizvoda.
Koje su prednosti online usluge zamjene i povrata robe?
To je prikladan i brz način zamjene proizvoda kako zamijeniti proizvode. Prednost usluge je trenutna rezervacija novoizabrane robe i činjenica da se vrijednost zamijenjenih proizvoda može odmah koristiti za odabir novih proizvoda.
Koliko će trajati zamjena?
Činimo sve što možemo kako bismo osigurali da se zamjena odvija što je brže moguće. Vaš zahtjev za zamjenu obradit ćemo u roku od 10 radnih dana od primitka vaše pošiljke u naše skladište. O tijeku zamjene obavijestit ćemo vas e-mailom.
Proizvodi su bili na akciji u vrijeme narudžbe, sada je njihova cijena drugačija. Hoću li morati platiti razliku?
Prilikom zamjene za isti proizvod u drugoj veličini ćemo zadržati cijenu iz izvorne narudžbe. Pri zamjeni za drugi proizvod plaćate trenutnu cijenu s naše web stranice.
Mogu li primijeniti kod za popust prilikom korištenja usluge Zamjena i povrat?
Nažalost, popust kod se ne može koristiti prilikom razmjene i vraćanja robe. Ako želite ostvariti popust, proizvode možete vratiti samo i stvoriti novu narudžbu na koju ćete primijeniti kôd.
Je li moguće koristiti Zamjenu i povrat robe više puta?
Da, uslugu zamjene i povrata proizvoda možete koristiti više puta za jednu narudžbu. Dostava nove robe na Vašu adresu je uvijek besplatna.
POVRAT PROIZVODA
Je li moguće vratiti kupljene proizvode?
Da, naravno, u našoj trgovini imate 30 dana da vratite proizvode bez navođenja razloga. Kao i kod zamjene robe, preporučujemo da koristite našu online uslugu Zamjena i povrat proizvoda koja je brza i prikladna. Zatim u njoj označite proizvode koje želite vratiti i spakirajte je u paket zajedno s otpremnicom.
Mogu li vratiti samo jedan proizvod iz svoje narudžbe?
Da, to nije problem. Uslugu zamjene i povrata robe i postupak opisan u prethodnom odgovoru možete koristiti za cijelu narudžbu i za pojedinačne stavke. Samo označite koje proizvode vraćate.
Želim vratiti proizvode, ali ne mogu pronaći dostavnicu. Što učiniti?
Ako nemate dostavnicu, umjesto toga u paket stavite list papira na koji upišite broj narudžbe s koje dolazi vraćeni proizvod. Broj narudžbe je dio e-maila koji smo vam poslali nakon završetka narudžbe. Na temelju ovog broja identificirat ćemo sadržaj vaše pošiljke. Nadalje, povratak se odvija na standardni način.
Ako vratim proizvode, kada ću dobiti novac nazad?
Novac ćemo poslati na vaš račun u roku od 14 radnih dana od isporuke vraćenih proizvoda u naše skladište.


Niste pronašli odgovor koji ste tražili?
Obratite se našem korisničkom centru na info@astratex.hr ili na telefonski broj 01 77 574 76.

Rado ćemo vam pomoći svakog radnog dana od 8:00 do 17:00.