01 77 574 76
Meni

Često postavljana pitanja

Aktuálně v magazínu


Datum: 26.10.2018


Ovdje ćete pronaći odgovore na često postavljana pitanja naših kupaca. Kako bi bilo preglednije, podijelili smo ih po kategorijama:

Informacije o kupovini

Kodovi za popust, poklon bonovi

Zamjena robe

Vraćanje robe

Informacije o kupovini

Je li moguće vašu robu negdje isprobati?


Nažalost, za sada ne. Robu jednostavno naručite i isprobajte u svom domu. Robu koju želite vratiti pošaljite natrag na našu kolektivnu adresu, koju ćete naći OVDJE. Pogrešno odabranu veličinu također možete vrlo lako zamijeniti preko „On-line”zamjene OVDJE.

Kako mogu provjeriti kada točno će mi stići paket?


Čim paket s vašom narudžbom predamo prijevozniku, poslat ćemo vam informativni e-mail s brojem pošiljke. Potom, na web stranicama odabranog prijevoznika možete on-line slijediti gdje se vaša pošiljka nalazi i kada će vam biti dostavljena.

Naručio/la sam od vas robu, ali nisam dobio/la nikakvu potvrdu o primitku narudžbe. Što trebam napraviti?


Nakon što dovršite narudžbu, dobit ćete e-mail kojim se potvrđuje primitak vaše narudžbe. Ako e-mail niste primili, ili niste sigurni da li je narudžba obavljena pravilno, obratite se našem korisničkom centru na telefonskom broju 01 77 574 76, eventualno e-mailom na info@astratex.hr.

U narudžbu sam unio/unijela uplatu bankovnim prijenosom, međutim do sada nisu stigli podaci za uplatu. Što trebam napraviti?


Podatke za uplatu naći ćete u e-mailu kojim se potvrđuje primitak vaše narudžbe. Broj računa za uplatu je HR3024020061100900212, kao varijabilni simbol unesite broj narudžbe. Ako niste sigurni koje podatke treba prilikom uplate unijeti, obratite se našem korisničkom centru na info@astratex.hr ili na telefonski broj 01 77 574 76.

U narudžbu sam unio/unijela način plaćanja platnom karticom, međutim uplata nije bila uspješna. Što trebam raditi?


Na svoju uplatu se možete vratiti. Nakon dovršetka narudžbe, dobili ste e-mail kojim se potvrdio primitak vaše narudžbe. U njemu je i link koji će vas ponovno preusmjeriti na sigurni server, te vam omogućiti samu uplatu.

Slao/la sam robu na reklamaciju, ali do sada nemam informacije o rezultatu. Gdje mogu pronaći nove informacije?


Reklamacija se obrađuje u roku do 30 dana od preuzimanja pošiljke, a o tijeku reklamacije je svaki kupac informiran e-mailom. Želite li znati status svoje reklamacije ili niste sigurni je li vaša pošiljka uopće stigla, pozovite na telefonski broj 01 77 574 76 ili nam napišite e-mail na info@astratex.hr.

Kodovi za popust, poklon bonovi

Što je to kod za popuste?


Kod za popuste je nekoliko slova i brojki pomoću kojih možete dobiti popust za kupovinu. Kodovi za popuste su objavljivani u okviru reklamnih akcija ili ih šaljemo e-mailom. Nakon unošenja koda, roba u košarici bit će jeftinija za fiksno datu sumu ili za određeni postotak.

Što je to poklon bon?


Poklon bon je vaučer za popuste koji može biti tiskan ili u elektronskom obliku. Vrijednost koja je na njemu navedena već je bila uplaćena, te će vam biti odbijena od ukupnog iznosa kupovine. Na poklon bonu pronaći ćete kod za popuste koji možete iskoristiti u košarici sa svojom kupovinom. Poklon bon je prikladan poklon zahvaljujući kojemu vlasnik može odabrati robu po svojem ukusu.

Gdje kod za popust i poklon bon mogu iskoristiti?


U košarici, ispod sažetka robe nalaze se stupci za unos koda za popust i poklon bona. Unesite kodove u obliku slova i brojki, te potom stisnite tipku primijeni. Iznos popusta pojavit će se u obliku broja ispod artikala u košarici. U jednoj narudžbi možete iskoristiti samo jedan kod za popust i koristiti najviše 5 poklon bonova.

Zaboravio/la sam u narudžbu unijeti kod za popust, je li ga još stignem iskoristiti?


Obratite se našem korisničkom centru na telefonskom broju 01 77 574 76, eventualno e-mailom na info@astratex.hr. U slučaju da vaša narudžba još nije upakirana i poslana, naši operatori će popust unijeti. U jednoj narudžbi možete iskoristiti samo jedan kod za popust i koristiti najviše 5 poklon bonova.

Zamjena robe

Pažnja! U kontekstu mjera protiv virusa Covid-19 produžujemo rok za zamjenu ili povrat robe s 14 na 45 dana!

Može li se kupljena roba zamijeniti?


Da, naravno. Ako roba ne stoji onako kako ste zamišljali i želite je zamijeniti, ovo možete učiniti do 45 dana od preuzimanja robe. Robu zapakirajte i zajedno sa popunjenim reklamacijskim obrascem pošaljite na našu adresu Packeta International s.r.o – HR post 963 87 359, Stancija Kaligari 3, 52440 Poreč.

Za zamjenu robe preporučujemo korištenje online zamjene.

Što je to online zamjena i kako funkcionira?


Online zamjena je jednostavan način za zamjenu neodgovarajuće robe - prednost online zamjene je trenutna rezervacija novoizabrane robe, kao i to što poštarinu za novo slanje robe snosimo mi. Online zamjenu možete obaviti OVDJE.

Nakon što unesete broj narudžbe i e-mail, prikazat će se sažetak vaše narudžbe. Označite online koju robu vraćate, pa potom izaberite novu.

Vaš zahtjev za zamjenu riješit ćemo do 14 radnih dana od primitka paketa s vraćenom robom. O toku zamjene informirat ćemo vas putem e-maila.

Kupio/la sam robu na akciji, cijena je sada drugačija, razliku u cijenu moram doplatiti?


Prilikom zamjene robe za drugu veličinu cijena iz prethodne narudžbe ostaje ista. Prilikom zamjene za drugu vrstu robe bit će vam naplaćena aktualna cijena sa naših web stranica.

Mogu li prilikom online zamjene unijeti kod za popust?


Prilikom online zamjene nije moguće koristiti kod za popust niti Astratex Klub.

Mogu li online zamjenu vršiti više puta?


Online zamjenu moguće je stvoriti samo jednom i to za prvobitnu narudžbu. Prilikom ponovljene zamjene vaš zahtjev rješavamo na osnovu popunjenog reklamacijskog obrasca. On je sastavni dio dostavnice koju ste dobili uz isporučenu robu.

Plaćam li poštarinu prilikom zamjene robe?


U slučaju da koristite online zamjenu, poštarinu za slanje robe nama snosi kupac. Međutim, novoizabrani proizvodi se kupcu šalju besplatno.

U slučaju da ne koristite online zamjenu, poštarinu snosi kupac.

Pri običnoj zamjeni robe poštarinu snosi kupac.

Vraćanje robe

Pažnja! U kontekstu mjera protiv virusa Covid-19 produžujemo rok za zamjenu ili povrat robe s 14 na 45 dana!

Je li moguće vratiti kupljene proizvode?


Da naravno. U našoj trgovini imate zakonski rok od 45 dana za vraćanje proizvoda bez navođenja razloga. Ispunite povratnicu, koji je dio otpremnice, i zajedno s vraćenim proizvodima nam je pošaljite na adresu skladišta:

Packeta International s.r.o – HR post 963 87 359
Stancija Kaligari 3
52440 Poreč

Ako ste proizvode platili karticom za plaćanje, novac će vam se vratiti na isti način. U slučaju da payment gateway iz bilo kojeg razloga odbije povrat novca, prodavatelj će od kupca zatražiti broj računa na koji će povrat biti obavljen. U ostalim slučajevima, molimo navedite samo svoj osobni broj bankovnog računa za povrat novca. Novac se ne može vratiti na brojeve računa platnih kuća (otplate zajmova, kredita, štednje itd.). Za povrat novca unesite samo svoj osobni broj bankovnog računa.

Mogu li vratiti samo dio kupljene robe?


Da, možete. Postupak je isti kao u prethodnim upitima.

Ako robu vratim, kada ću dobiti natrag svoj novac?


Novac vraćamo do 14 radnih dana od dostave vraćene robe na našu adresu.


Newsletter

Želite li dobivati vijesti? Prijavite se na newsletter i osvojite 200 kn

Uređivanje, odjava